Vuosaaren sataman Porvarinlahden tietunnelien ja Labbackan rautatietunnelin suunnittelu yhdessä Finnmap Infra Oy:n kanssa.
Vuosaaren 1 600 metriä pitkä merenalainen tietunneli alittaa Porvarinlahden syvimmillään noin 25 metriä merenpinnan alapuolella. Vuosaaren tietunneli otettiin käyttöön vuonna 2007 ja se on tällä hetkellä Suomen kolmanneksi pisin tietunneli. Tunneli johtaa Vuosaaren sataman liikennevirrat Kehä III:n alkuun.
Labbackan 600 metriä pitkä rautatietunneli on osa 19 kilometriä pitkää Vuosaaren tavaraliikenteen satamarataa ja kulkee Labbackan Natura 2000 -alueen ali. Labbackan jälkeen rata ylittää Porvarinlahden.
Vuosaaren satama ja liikennejärjestelyt saivat vuonna 2008 Suomen Rakennusinsinöörien Liiton RIL-palkinnon, joka annetaan tunnustuksena kohteelle, jonka suunnittelussa ja toteutuksessa on osoitettu erinomaista rakennusalan osaamista.